Як краще залучити клієнта.

5-15-2018

Як краще залучити клієнта.
Список можна продовжувати нескінченно. Вишукуючи нові способи залучення покупців і замовників, не забувайте, що кожен ваш контакт з ними – це випробування на довіру. А значить, витрати на залучення клієнта пропали даремно. Перше і головне – не залучайте клієнтів тільки вигідною ціною (яка нижча, ніж у конкурента). Цінова конкуренція – це прямий шлях до втрати прибутку та банкрутства. Адже великі гравці ринку зможуть при необхідності знизити ціну без особливого збитку для себе, але при цьому «задушити» всіх дрібних конкурентів. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі как привлечения клиентов.
Тому робіть ставку на сервіс або на унікальність продукту. Але саме це дозволить вам працювати в прийнятних цінових межах. Як утримати клієнта? Чіткої відповіді немає, так як все залежить від особливостей бізнес-ніші. Найкращий вихід: розбити цільову аудиторію на групи (за уподобанням, «гаманцю», статтю, віком) і пропонувати кожній групі унікальні програми лояльності. Когось зацікавлять знижки до свят, когось- можливість отримати квитки на цікавий семінар. Краще добре, ніж швидко. Якщо забезпечити покупцеві професійний і компетентний сервіс – це підвищить ймовірність перетворення його в лояльного постійного замовника і того, що він порекомендує вас знайомим.
При цьому швидкість обслуговування на другому місці: краще 15 хвилин комфорту, ніж 3 хвилини пекла. Називайте клієнтів по імені. Можна багато говорити про Дейле Карнегі, але в одному він правий: звук власного імені для людини найприємніший. Причому, зробіть це несподівано. Наприклад, розішліть замовникам бонусні пропозиції, не вимагаючи взамін нічого.